“ایوب آقاخانی” در نقش یک نمایشنامه نویس در جدیدترین اثر آرش عباسی، که قرار است در تالار سایه به صحنه برود، حضور می یابد.

ایوب آقاخانی ،بازیگر نمایش “نویسنده مرده است”، نوشته و کار آرش عباسی،در

گفت و گو با سایت ایران تئاتر با اشاره به نقش خود در این نمایش گفت: در این اثر نقش یک نمایشنامه نویس را ایفا می کنم که به ضرورت در مقطعی درگیر سینما و فیلمنامه نویسی شده است و دغدغه بازیگری و رسیدن به رویاهای دیرینه زندگی اش سبب شده که از علاقه به بازیگری به نفع تحقق آرزوهای پنهانی اش استفاده کند.

وی در ادامه افزود: نمایشنامه در واقع مواجهه او با بازیگر مورد علاقه اش در سینما و علامت سوال های بی شماری است که لحظه به لحظه پاسخ های متفاوتی پیدا می کند.

آقاخانی با اشاره به اجرای این نمایش در سی امین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، با بازی آرش عباسی، درباره تغییرات احتمالی در متن نمایش اضافه کرد: ممکن است پیشنهاداتی ارائه بدهم تا برخی صحنه ها در نمایش تغییر کند که این پیشنهادات به نفع نمایشنامه خواهد بود، البته اگر به این نتیجه رسیدیم که اجرا بدون تغییر بهتر است، حتما همین کار را خواهیم کرد.

این نویسنده و کارگردان تئاتر، که پیش از این در نمایش های “عشق و عالیجناب”،”مشروطه بانو” و “شب روی سنگفرش خیس” هم ایفای نقش کرده بود، در ادامه خاطرنشان کرد: چند روزی است که تمرینات نمایش را آغاز کرده ایم و لادن مستوفی نیز نقش قبلی خود را بازی می کند.
آقاخانی، که برای اولین بار است با 
آرش عباسی همکاری می کند، اظهار کرد: پیش از این زمزمه همکاری در نمایش “آفتاب از میلان طلوع می کند” نوشته و کار عباسی شنیده می شد، ولی من آن نمایشنامه را به اندازه “نویسنده مرده است” دوست نداشتم. این نمایشنامه برای من، به عنوان بازیگر، برانگیزاننده تر است. بنابراین خوشحالم که همکاری ام را با آرش عباسی با این نمایش آغاز می کنم.
گفتنی است، نمایش”نویسنده مرده است” پیش از سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه خواهد رفت.